Katalog Firm

Polskie firmy katalog

to sposób promocji polskich produktów i usług na rynkach Bliskiego Wschodu. W naszej ocenie to najbardziej efektywny sposób promocji i startu eksportu. W całości dostosowany do kultury Bliskiego Wschodu i istniejących tam relacji biznesowych. Najszybszy sposób uzyskania tzw „pierwszego kontaktu” z importerem oraz najlepszy sposób promocji marki na tych rynkach. To najbardziej efektywny sposób „wejścia” na ten rynek.

Dlaczego nasz katalog?

Nasi partnerzy z Bliskiego Wschodu zasugerowali ten sposób promocji. Z naszych obserwacji wynika, że to jest najlepszy i jednocześnie najtańszy sposób promocji.

W tych krajach komunikacja i promocja internetowa nie przyjęłą się, pomimo bardzo nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Z naszej praktyki znamy przypadki, w którym kontrahent z Bliskiego Wschodu odpowiada na e-maila po 6 miesiącach.

Wśród tych mieszkańców, jak nigdzie indziej na świecie, sprawdza się zasada, że "towar kupują oczy".  Interesy  to dla ludzi z Bliskiego Wschodu nie tylko sposób zarabiania pieniędzy, ale jeden z elementów życia. Uwielbiają dyskutować, oglądać, głównie wieczorami. Dlatego, że w letni dzień upał sięga 50 st.C. W tej kulturze nie załatwia się interesów siedząc samotnie i przeglądając internet. Oglądanie katalogu z produktami z odległego i jakby nie patrzeć na Arabów egzotycznego kraju, idealnie wpasowuje się w ich kulturę i zwyczaje prowadzenie biznesu.

Trochę faktów o katalogu

Katalog wydany będzie w nakładzie 2.000 egzemplarzy i będzie kolportowany  do 11 krajów Bliskiego Wschodu. W kolejności:

  • Arabia Saudyjska
  • Bahrain
  • Egipt
  • Irak/Kurdystan
  • Iran
  • Jemen
  • Jordania
  • Katar
  • Kuwejt
  • Oman
  • Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Dystrybucja została przewidziana w 86 miejscowości w tych krajach. Odbiorcami katalogów będą właściwe miejscowo izby gospodarcze, placówki dyplomatyczne, właściwe jednostki administarcji odpowiedzialne za współpracę międzynarodową, które we własnym zakresie udostępniają katalog swoim członkom. 

Katalog ma formę ekskluzywnego wydawnictwa.  Całkowicie w języku arabskim. Zapewniamy profesjonalne tłumaczenie na ten język. Nie będzie to jedynie przegląd firm, a prezentacja dostosowana do potrzeb rynku Bliskiego Wschodu. Doradzimy jak powinna wyglądać prezentacja firmy, aby zachęcić potencjalnych odbiorców z Bliskiego Wschodu.
 
Najmniejszy moduł reklamowy to dwie strony A4. To minimalna powierzchnia, aby zapewnić czytelną i wyczerpującą prezentację firmy. Chcemy aby w katalogu znajdowali się jedynie liderzy danej branży.  Dzięki temu, przy tak szerokiej dystrybucji, nie wystąpi efekt konkurencji pomiędzy prezentującymi się firmami, który jest charakterystyczny dla jednobranżowych katalogów. Aby tego uniknąć (niepotrzebnej konkurencji), staramy się w katalogu umieścić wiele branż, ale po niewielu przedstawicieli z każdej.